Slik gjør du en retur hos Gymgrossisten:
- For å returnere en eller flere produkter registrerer du en retur ved å logge inn på din kundekonto og går til ”Mine bestillinger”.
- Velg aktuell order og klikk videre på ”Opprett retur/reklamasjon”.
- Registrer den eller de produktene du ønsker å returnere.
- Når du har registrert din retur får du en link til din returfraktseddel som du skriver ut. Returfraktseddelen finner du under din kundekonto –> ”mine returer”, klikk deretter på ”Vis” for å se linken til utskriften. Det eneste du behøver er å gjøre er å skrive ut returfraktseddelen.
- Fest returfraktseddelen på pakken og lever til nærmeste postkontor/ombud.
- Når vi har mottatt og registrert dine produkter hos oss så vil en tilbakebetaling/kredittering av faktura skje.
- Gymgrossisten står for portokostnaden av din retur. Gymgrossisten har ingen mulighet til å i etterkant erstatte kostnader for returfrakt.
- Om du ikke har en kundekonto registrert hos Gymgrossisten kan du via ”Bestillinger & returer” registrere din retur. Angi ordernummer og postnummer for å registrere din retur.
Returretten gjelder ikke for følgende type av produkter:
- varer med brutt forsegling eller ødelagt emballasje;
- varer som raskt kan forverres eller bli for gamle;
- elektronikk: in-ear hodetelefoner samt øvrige hodetelefoner med brutt forsegling;
- intimprodukter;
- produkter med spesielle vilkår.