Dersom noe er galt med produktet ditt ved levering, ber vi deg reklamere det hos oss så snart som mulig. Du må sende produktet tilbake til oss for at vi skal kunne godkjenne en reklamasjon, og vi forbeholder oss retten til å debitere for produkter som ikke returneres. Slik gjør du en reklamasjon hos Gymgrossisten.com:
- For å reklamere en eller flere produkter logger du inn på din kundekonto og registrerer en reklamasjon under ”Mine bestillinger”.
- Velg den aktuelle bestillingen og klikk videre på ”Returner”.
- Registrer den eller de produkter som skal reklameres. Gjelder det flere artikler klikker du på "Legg til artikkel for retur" til du har lagt inn alle produktene og klikker deretter på "Send inn".
- Du mottar en bekreftelse når din reklamasjon har blitt registrert.
- Når vi har gransket og godkjent din reklamasjon vil vi så snart som mulig sende det reklamerte produktet til deg.
- Om du har fått en feilaktig vare sendt til deg så henter du din returfraktseddel under "Min konto" –> ”Mine returer” -> ”Vis” -> ”Skriv ut returfraktseddel”.
- Om du ikke har en kundekonto registrert hos Gymgrossisten kan du via ”Bestillinger & returer” registrere din reklamasjon. Angi ordernummer og postnummer (Billing ZIP Code) for å registrere din retur.