Logo
Send oss en henvendelse
  1. Gymgrossisten.com
  2. Reklamasjoner & Returer
  3. Returer

Artikler i denne seksjonen

  • Får jeg en ny faktura på det nye beløpet hvis jeg gjør en retur?
  • Har dere mottatt min retur?
  • Hvordan får jeg en returseddel?
  • Jeg har fått hjem varene, men angrer kjøpet, hvordan gjør jeg en retur?
  • Jeg har ikke hentet pakken og angrer kjøpet, hvordan gjør jeg en retur?
  • Koster det noe å gjøre en retur?

Har dere mottatt min retur?

Du får en bekreftelse via e-post når vi har mottatt din retur.
Kontakt kundeservice dersom du ikke har mottatt noen bekreftelse på at vi har mottatt din retur 14 dager etter at du returnerte varen til oss.  

Relaterte artikler

  • Koster det noe å gjøre en retur?
  • Jeg har fått hjem varene, men angrer kjøpet, hvordan gjør jeg en retur?
  • Hvordan får jeg en returseddel?
Gymgrossisten.com